آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

سئو آسان است اگر اين كارها را انجام دهيد!

seo-training-iinstitute-in-surat-citylight

به چه چيزهايي نياز داريم : يك وبلاگ يا وبسايت ، يك حساب ادسنس گوگل و كمي اطلاعات درباره سئو .

بله با همين مقدار اطلاعات و پيش نيازها مي توان كار سئو را آغاز كرد ولي نه اينكه بتوان در يك لحظه و با اين امكانات يك سئوكار حرفه اي شد. سئو يك كار زمان بر است. يعني هم فراگيري علم و دانش آن بر اساس تجربه و كار است و به نتيجه رسيدن كار سئو يك پروسه طولاني مدت است.

راه هاي شروع و انجام سئو بسيار متنوع و گوناگون است اما مهم است كه بهترين روش در بهترين زمان انجام پذيرد. مي توان اين قدم ها و پله ها را به عنوان آغاز كار و مقدمه ايي بر كار سئو تلقي كرد:

142823133752

به دنبال كلمات كليدي مرتبط باشيد.

با استفاده از نرم افزارهاي جستجو كلمه كليدي٬ يك كلمه و يا دسته ايي از كلمات كه به تجارت و برند شما مربوط است را شناسايي كنيد و سپس روي كلمه كليدي مرتبط كار كنيد. شناسايي كلمه كليدي مهم است و به اصطلاح خشت اول كار سئو كلمه كليدي است اضافه و يا كم كردن حتي يك حرف شما را از آنچه موردنظرتان هست دور مي كند. استفاده از كلمه كليدي مناسب اين فرصت را به شما مي دهد كه دسته هاي جديد و بخش هاي تازه در سايت خود بوجود آوريد و با استفاده از اين دسته ها بتوانيد كاربر بيشتري به را سايت خود منتقل كنيد. فايده اين دسته بندي و بخش كردن اطلاعات سايت اين است كه كاربران ممكن است به موضوعات شما علاقه مند شوند و ليست اطلاعات شما مورد علاقه آنان باشد. هم چنين كلمه كليدي را بطور مرتب پيگيري و دنبال كنيد. ببنيد كه الان در چه رتبه ايي قرار داريد و در صفحه چندم جستجو ظاهر مي شويد و همين طور سايت هاي ديگري كه در رتبه هاي نخست قرار دارند را هم بررسي و تحليل كنيد تا متوجه شويد كه چه نوع كلمات كليدي آن ها را به رتبه هاي نخست و صفحه اول آورده است. اين كار به شما بسيار كمك مي كند تا بتوانيد به صدر نزديك شويد.

142890344524231

تشخيص اينكه چه محتوايي مورد نياز است و چگونه مي توان آن را بهبود بخشيد.

آنچه مد نظر كاربران و استفاده كنندگان است بايد دستور كار شما قرار گيرد. ساخت و ايجاد محتواي شما بايد بر اساس نياز كاربر باشد چون شما سايت خود و اطلاعات خود را جز براي استفاده آنان طراحي و بهينه سازي نمي كنيد و البته يادتون هم كه نرفته٬ محتوا پادشاهه! با شناخت نياز ، آنگاه بايد محتوا را بسازيد. سعي كنيد محتوا طوري باشد تا عمق نياز كاربر را براورده كند و ارزشمند باشد طوري كه خواندن و استفاده از مطلب شما براي او سودمند باشد. جستجوي كاربران هم بسيار مهم است يعني اينكه جستجو چه كلمات و عباراتي را شامل مي شود و اطلاعات سايت شما نياز كاربر را برطرف كند. شايد شما روي يك كلمه خاص تمركز كرده ايد و كاربران با هم معني آن كلمه جستجوي خود را انجام مي دهند. يا اينكه آنان درباره مشكلات جستجو مي كنند و شما فقط روي كلمات كليدي بعد از حل مشكل كار كرده ايد. براي مثال جستجو درباره سرما و يخ زدگي است و شما درباره گرم كردن و … محتوا نوشته ايد.

روبوت گوگل

هوشيار باشيد كه روبوت هاي گوگل سايت شما را قبول كنند.

براي اينكه كاربران بتوانند به سايت و بلاگ شما بروند و استفاده كنند ابتدا سايت شما بايد در دسترس آنها باشد يعني بتوانند سايت شما را پيدا كنند. محتوايي كه شما مي سازيد هم بايد براي كاربر قابل استفاده باشد و در عين حال روبوت ها هم محتوا را قبول كنند. بحث روبوت ها و خزنده ها و اسپايدرها و يا اسم هاي ديگر بسيار مهم است و نبايد ناديده گرفته شود. در اين جا به بعضي از نكات درباره مقبوليت محتواي شما توسط روبوت اشاره مي كنيم:

. كاري كنيد كه آسان در دسترس باشيد: مطمئن شويد كه هيچ صفحه ايي وجود ندارد كه دريافتش از صفحه اصلي شما براي كاربران مشكل باشد.

. سعي كنيد كه URL شما تا حد امكان كوتاه باشد.

. روبوت ها نوشته هايي كه قسمتي از يك تصوير هستند را ايندكس نمي كنند: سعي كنيد نوشته ها خارج از تصوير باشند و همين طور در منبع HTML بصورت نوشته باشد.

. هوشيار باشيد كه صفحات شما گاهي مورد خزش قرار گيرد: اگر اين طور نباشد خريد وي پي ان به اين مفهوم است كه گوگل در ايندكس محتوا شما دچار مشكل شده است.

url

تمركز شما روي دريافت لينك باشد تا لايك گرفتن

واضح است كه سيگنال هاي شبكه هاي اجتماعي بسيار سودمند است اما از تاثير لينك ها هم غافل نشويد. براي بدست آوردن بك لينك٬ محتواي شما بايد ارزش لينك دادن را داشته باشد و غني و جذب كننده و ناب باشد.

در ضمن بهتر است بدانيد يك دامين خوب٬ در خاطره ها مي ماند خريد اين نام مجاز نمي باشد  و به راحتي نوشته مي شود. اگر دامنه شما بدتركيب و بي اسلوب است آن را تغيير دهيد. شايد براي بدست آوردن دامنه مناسب و مربوط به فعاليت و كلمه كليدي مجبور شويد كه هزينه كنيد اما ارزش اين هزينه كردن را دارد.

بازاريابي صحيح

اعتبار و مقبوليت خود را در طول زمان با بازاريابي صحيح بدست آوريد.

سعي كنيد در فعاليت و تجارت خود به عنوان يك حرفه ايي شناخته شويد. حضور در كنفرانس ها و همايش ها كه مربوط به تجارت شماست بسيار اثربخش است. اگر بتوانيد خود را صاحب سبك و داراي يك فن بخصوص در فعاليت خود نشان دهيد همه خواستار همكاري و ارتباط با شما خواهند شد. اگر تازه شروع كرده ايد و توانايي حضور در همايش هاي تخصصي را نداريد از محله و منطقه خود شروع كنيد و نشان دهيد كه در آن موضوع توانايي داريد. با اين روش با دوستان و آشنايان فعال در كار و فعاليت خود آشنا مي شويد و مي توانيد با هم همكاري كنيد و به يكديگر مشورت دهيد.

اگر به اين نكته ها توجه كنيد و طبق اصول و روش هاي تخصصي سئو حركت كنيد مي توانيد يك سئو قوي ايجاد كنيد. فقط فراموش نكنيد فعاليت هاي سئو يك كار زمان بر است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۴۱:۵۳ توسط:سئو باز موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :